KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Tojásfestés

2017. április 06. - Kreatív Varázs

Jövőhéten húsvét, így itt az ideje, hogy megmutassam eddig milyen húsvéti tojásokat készítettem, mert a facebookon már nagyon sokat írtam arról, hogy mennyire várom és azt is említettem, hogy mostanában imádom a bronz színt ezért kihagyhatatlan darabja lett a húsvéti dekornak. Száradási idővel együtt ezek a mini tojások kb. 2 óra alatt készültek el. Az elkészítéshez javaslom az akril festéket, mert a vízfesték lehet hogy lejön, plusz tartósabb is. 

 

p3293835.JPG

Eszközök: 
Hungarocell tojások
Akril festékek
Ecset

Elkészítés:
A hungarocell tojásokat befestjük kék, bronz és fehér színűre, a festék pigmentáltságától függően lehet 2 rétegben. Majd miután teljesen megszáradt elkészítjük a díszítést, egyik tojás sem lett egyforma van amelyikre pöttyöket, csíkokat, hullámokat festettem. Miután a minta megszáradt nem kell még egy réteggel lefesteni, mert az akril festék szép, fényesre szárad meg. A bronz színűeket nem díszítettem, mert minta nélkül még jobban tetszenek. 

 

p3283721.JPG

p3293837.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr6212406369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása