KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Geometrikus körmök

2017. április 09. - Kreatív Varázs

A múltheti tavaszi körmök II. bejegyzésben megígértem, hogy készítek egy cikket az Essence gél lakkokról, mert többen kérdeztetek ezekkel kapcsolatban. Ezért a bejegyzéshez elkészítettem ezeket a geometrikus körmöket, amelyhez három Essence lakkot használtam, kettő gél lakk és egy a blogger kiadásból való lakk.  

Néhány tudnivalók az Essence gél lakkokról: Nem kell hozzá UV lámpát használni, ez egy nagyon gyakori tévhit. Tartósabbak mint a több körömlakk, főleg ha fedőlakkot is használunk akkor 5-6 napig is bírja. Nem szárad gyorsabban, mint a többi lakk. Ezeknél a lakkoknál két réteget használok, hogy olyan színe legyen, mint az üvegben lévő. A gél lakkok állaga sűrűbb, mint a blogger kiadásé. Ennél a bejegyzésnél nem használtam, de van egy csillogó pasztell gél lakkom is és nagyon szeretem, mert tényleg annyira csillogó, mint az üvegben. 

 

 

p4074271.JPG

Körömlakkok:
Essence 12 - Mandarine bay
Essence 40 - Play with my mint
Essence (blogger edition) - 04 Shine bright
Aden - No.48

Elkészítés:
Alapozásként a Mandarine bay narancssárga árnyalatot választottam, ezt két rétegbe vittem fel, majd megvártam amíg teljesen megszárad. Ezután az AVON köröm applikátorát használtam, aminek az egyik vége kerek a másik felén pedig egy ecset van. Az ecsettel a Play with mint menta árnyalatot használtam háromszög formában, mindegyik körmömön máshová helyeztem el. Ezután a lila Aden lakkot használtam és a kék Essence Shine bright árnyalatot. A geometrikus formáknál fontos ,hogy egyenes vonalakat húzzunk, ehhez lehet először egy nagyon vékony applikátort használni. Ennél a mintánál nem fontos, hogy melyik minta és szín mekkora, ez a kreativitásra van bízva. 

p4074243.JPG

p4074246.JPG

p4074250.JPG

p4074254.JPG


p4074263.JPG

p4074271.JPG

p4074276.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr6912408863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása