KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Mit vásároltam a Glamour-napokon

2017. április 13. - Kreatív Varázs

Múlt héten voltak a Glamour-napok, a kedvenc smink termék beszerző hétvégém. Nagyon szeretem ezeket a napokat, mert az elején még a drogériákban fel vannak töltve a polcok és olyat is lehet kapni, ami előtte kifogyó termék volt. Már hete óta vártam, hogy megjelenjen az Essence Rainbow highlighter, de nem nagyon találtam, de szerencsére múlt héten betudtam beszerezni. 

p4054184.JPG

Ezen kívül szerettem volna szemöldök termékeket vásárolni a Catrice standjánál, de sajnos nem találtam a szemöldök színemnek megfelelőt, de nagyon megtetszett ez a gyönyörű barack palettán, The Nude Blossoms, aminek a csomagolása tejesen rabul ejtett, mert bronz színe van, és azonnal beleszerettem. A másik paletta amit vásároltam, a Maybellinetől a The Blush Nudes. Ősszel megvettem a Nude palettát és annyira megszerettem, hogy a kistestvérét is megvásároltam. Az utolsó szem termékeket nem terveztem megvásárolni, de olyan izgalmas a saját szemhéjpúder palettámat összeállítani, hogy megvásároltam az Essence darabos szemhéjpúdereit. A színeket darabonként lehet megvásárolni és a végén egy smink tartóba beletenni. Az utolsó darab amit már régóta terveztem megvenni, a Nivea nappali hidratáló krémje. Már használom egy ideje ezt a krémet és elég jól bevált, a könnyed állaga a Garnier krémjeihez hasonlít, de határozottan jobb mint a Helia D nappali krémjei. 

Most következnek azok a termékek amiket minden Glamour-napon megvásárolok. A Catrice Camouflage korrektora Light Natural árnyalatban, Isana sminklemosója és az Elseve samponja nálam mindenképpen must have. A Rimmel Kate Moss rúzs nélkül pedig nem is tudnám elképzelni egy Glamour-napot. Mindig más színben veszem meg a nude kollekció darabjait, most a 45-ös számú volna a soron, mert ezt az árnyalatot még nem használtam.

A héten már kipróbáltam a palettákat, de még néhány hét tesztelésre várnak, hogy egy alapos bejegyzés születhessen. Annyit még elárulok, hogy a lenti Catrice paletta nem látszik csillogósnak, de egy pici csillogó színe van és nagyon tetszik. 

p4054191.JPG

p4114417.JPG

p4054185.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr9912424985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása