KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Híres divatcézárok

2014. december 29. - Kreatív Varázs

Híres divatcézárok mondásai

 

ysl-quote.gif

“I know what women want. They want to be beautiful.” —Valentino Garavani

"Én tudom, hogy a nők mit akarnak. Szépek akarnak lenni."

 

"I like to do things quickly because I'm easily bored."- Karl Lagerfeld

"Szeretem gyorsan elintézni a dolgaimat, mert hamar elunom magam"

 

"Everything I say is a joke. I am a joke myself."

"Mindent amit mondok egy vicc, én magam is egy vicc vagyok"- Karl Lagerfeld

 

"I think tattoos are horrible. It's like living in a Pucci dress full-time."

" Szerintem a tetoválások borzalmasak. Olyan mint állandóan egy Pucci ruhát viselni"- Karl Lagerfeld

 

"A woman who doesn't wear perfume has no future." —Coco Chanel

"Az a nő aki nem használ parfümöt nincs jövője."

 

"Men tell me that I've saved their marriages. It costs them a fortune in shoes, but it's cheaper than a divorce. So I'm still useful, you see" —Manolo Blahnik

" A férfi azt mondta, hogy megmentettem a házasságát. Nagyon sok pénzébe kerültek a cipők, de olcsóbb mint egy válás. Vagyis még mindig hasznos vagyok, mint látja. "

 

"Clothes are like a good meal, a good movie, great pieces of music.” —Michael Kors

" A ruhák olyanok mint egy jó étkezés, egy jó mozi, és egy jó zenemű."

 

"One is never over-dressed or under-dressed with a Little Black Dress." —Karl Lagerfeld

"Senki sincs túl vagy alul öltözve egy kis feketében."

 

“I like my money right where I can see it…hanging in my closet.” —Carrie Bradshaw

" Akkor van jó helyen a pénzem, hogyha látom...a ruhás szekrényembe lógva"

 

“I can’t concentrate in flats!” —Victoria Beckham

"Lapostalpúban nem tudok gondolkodni"

 

"Fashions fade, style is eternal." —Yves Saint Laurent

" A divat múlandó a stílus örök."

 

"Ha szépülni szeretnél, a lelkeddel és a szíveddel kell kezdened, mert addig egyetlen kozmetikum sem fog hatni!"- Coco Chanel

"Mindenki röhögött az öltözködési stílusomon, de ebben rejlett a sikerem titka. Más voltam."- Coco Chanel

 

Forrás: http://www.harpersbazaar.com/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr977021299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása