KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Vasárnapi nyalánkság - Csokis muffin kezdőknek

2015. február 08. - Kreatív Varázs

Vasárnapot a legjobb sütéssel eltölteni, szeretek muffint sütni, de néhány nappal ezelőtt az egyik szupermarketben egy csokis muffin csomagot találtam, benne csoki darabokkal, alap porral és muffin papírral. Úgy döntöttem, hogy kipróbálom és kíváncsi voltam arra, hogy mi a különbség a saját keverésű és a már készen vásárolt tészta por között. Ez a muffin csomag azért jó kezdőknek, mert csak a porokat kell összekeverni a csokoládéval és 20 perc sütés után már készen is van a muffin. 

A dobozban lévő hozzávalók mellé szükséges még: víz, olaj, és raktam még bele fehér csokit és eper ízű rózsaszín színezéket, az íz kedvéért. De a plusz csoki és az eper íz nélkül is elkészíthető. 

 

wp_20150208_056.jpg

Először mindegyik hozzávalót bele tesszük egy tálba, kivéve a csokoládénak a felét és az étel színezéket. 

tojassal.jpg

Majd összekeverjük az összes hozzávalót, és hozzáadjuk az ételszínezéket. 

teszta.png

Majd  két kanál segítségével mindegyik papírba két kanálnyi masszát rakunk bele és a végén megszórjuk a csoki maradékával. 

kanalk.png

Végül pedig 20 percig sütjük. Miután kivettük a sütőből megvárjuk amíg kihűl és kivesszük a papírból. 

wp_20150208_028.jpg

Majd megszórjuk fehér csokival. 

wp_20150208_059.jpg

Aki nem szeretné papírban sütni a muffint, az teheti tortaformába vagy tepsiben. Miután megsült a tészta kivághatunk belőle különböző formákat. Én ebben az esetben szívecskéket vágtam ki és a muffinokkal együtt tálaltam. 

Have a nice day! :)

wp_20150208_052.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr917152121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása