KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Könnyed nyári virágos haj

2015. június 21. - Kreatív Varázs

Ma ezt a nyári virágos hajat készítettem el magamnak, amihez nincs másra szükség mint két hajgumira és pár virágra. Először a hajam jobb oldalát vékonyan befontam keresztbe majd begumiztam hogy ne jöjjön szét a fonat. Ez után az egész hajamat a fonattal együtt összefogtam a bal oldalon, majd ezt is begumiztam és megcsavartam önmagában. Végül virágokat tettem a fonatba. Lehet virágos hajgumit használni vagy virágos hajcsatokat is. Én csak egyszerű selyemvirágokat tette a hajamba. 

 

flower_1.png

wp_20150618_033.jpg

 Have a nice day! :) Lilla 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr127561436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása