KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Tengerész dekoráció

2016. október 09. - Kreatív Varázs

Mindig is szerettem volna egy kis tengerész dekorációt a lakásba, mert nagyon szeretem a tengerpartot. A nyaraláson több kagylót gyűjtöttem össze, majd barátoktól kaptam még néhány darabot.

Sokáig azon gondolkodtam, hogy milyen dekorációt tudnék készíteni, közben pedig beszereztem egy hálót és ekkor jutott eszembe, hogy a kagylókat és a Sea táblát fel lehetne ragasztani ragasztópisztollyal a hálóra. Majd ezt kiakasztani fürdőszoba ajtóra.

Az elkészítése nagyon egyszerű és mindössze 20 percet vesz igénybe. A kagylókon kívül lehet még kicsi hajókat, vasmacskát ragasztani rá, amit papírból vágunk ki vagy kreatív hobbyban vásárolunk. 

untitled_design_26.jpg


pa089657.JPG

pa089670.JPG

pa089668.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr5711784039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása