KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

GLAMOUR beauty shopping

2016. október 10. - Kreatív Varázs

Szerencsére több dolgot is megvettem a kívánságlistámból, amit már hetek óta gyűjtöttem. De voltak termékek amik nagyon megtetszettek a drogériában és nem hagyhattam ott. Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy melyik termék, hogyan válik be. Van amit már azonnal elkezdtem használni, mert már nagyon vártam, hogy megvásároljam, ezek közé tartozik a The Nudes paletta, Essence matt rúzs, és a Bourjouis szempillaspirál. 

pa099725.JPG

Maybelline: The Nudes paletta
Sally Hansen: Complete salon manicure 560 szín
Elseve: Express balzsam 
Elseve: Száraz sampon, sampooning sec
Elseve: Nutri-Gloss luminizer Sampon
ElseveNutri-Gloss luminizer Balzsam
Essence: Matt, matt, matt longlasting lipgloss
Rimmel: Rúzs 360 színű 
Bourjois: Push Up Volume Glamour szempillaspirál
Nivea: Ápoló artisztító tej
S-he: Gel-like'n ultra shine körömlakk 040
S-he: Gel-like'n ultra shine körömlakk 6060 sárga
S-he: Gel-like'n ultra shine körömlakk 280
S-he: Gel-like'n ultra shine körömlakk 6060 fehér

pa089683.JPG

pa099730_1.JPG

pa099731.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr5211788635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása