KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Halloweeni mécses

2016. október 30. - Kreatív Varázs

Az utolsó Halloweeni dekoráció ez a mécses, amit fekete-narancssárga, fekete-lila kombinációban is el lehet készíteni. Több fajtát is kreáltam volt aminek a hátterét nem festettem meg, hanem egy színes lapot használtam és arra ragasztottam rá a mintát és volt a képen látható változat. Nekem ez az ombre változat lett a kedvencem. 

halloween.jpg

Eszközök:
Egy üres üveg
Kék és lila üvegfesték
Szivacs 
Fekete kartonpapír
Mécses

Elkészítés:
1. Az üveget megtisztítjuk.
2. Megfestjük az üveget,  alulról felfelé haladunk, lent kék színű felül pedig lila színű, ombre festés.  
3. Egyszerre egy festékréteget viszünk fel, majd miután megszáradt felviszünk még egyet. 
4. A fekete lapon megrajzoljuk a mintát, az internetről is le lehet tölteni sablont, vagy kézzel is meg lehet rajzolni. 
5. Óvatosan vágjuk ki. 
6. A mintát ragasszuk fel az üvegre. Ezt lehet decoupage ragasztóval,de akkor csak a mintát szabad megragasztózni és a festéket ne érje ragasztó, nehogy lejöjjön. A másik módszer amit én alkalmaztam, hogy a kemény papírt meghajítottam és az üveg köré tekertem majd szorosan összeragasztottam a két végét. 

pa290029.JPG

pa290031.JPG

pa290048.JPG

pa290040.JPG

pa290041.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr2311916155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása