KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Egyedi adventi koszorú

2016. november 27. - Kreatív Varázs

Minden évben hasonló adventi koszorút szoktam készíteni és idén úgy döntöttem, hogy kettőt készítek. Az egyik elfog térni a megszokottól, a másik pedig a tradicionális lesz. A Pinterestről sokszor szoktam inspirálódni és láttam egy hasonló ötletet, egy dobozban voltak a gyertyák körülötte pedig mohák. Ez annyira megtetszett, hogy gondoltam én is felhasználom a tavalyi fémdobozomat és elkészítem az idei különleges koszorú szerűségemet. A manót én varrtam és a gombákat is én készítettem el makkból, ezért nekem több időt vett igénybe, de ha minden eszköz megvan akkor fél óra alatt el lehet készíteni. 

pb270379.JPG

Eszközök:
Fémdoboz
Piros szalag (0,5 méter)
Moha
Kicsi kövek
Vatta
Műanyag gomba
Manó
Olló

Elkészítés:
Tavaly kaptam ezt a karácsonyos fémdobozt ami tele volt sütikkel és tudtam hogy valamire egyszer fel fogom használni és most eljött az ideje, hogy hasznát vegyem. A dobozba beletesszük a vattákat, de helyette lehet földet is használni. A vattákat lefedjük sütőpapírral, majd erre tesszük rá a moha darabokat, úgy hogy teljesen lefedje az egész dobozt. Ezután ráhelyezzük a gyertyákat a gombákat, köveket és a manót is. A doboz szélén végig futtatunk egy piros szalagot, hogy keretet adjon. Nekem nem volt itthon kicsi műanyag gombám, ezért több makkot befestettem temperával, majd végül ragasztópisztollyal összeragasztottam őket és már készen is lett. A manót pedig én varrtam, de boltban is lehet kapni. 


pb270355_1.JPG

pb270360.JPG

 

pb270398.JPG

 

 

pb270408.JPG

Have a nice day! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr2412003984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása