KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Life update

2017. január 26. - Kreatív Varázs

Nem nagyon szoktam személyes bejegyzést közzétenni, utoljára tavaly júniusban írtam egy ilyen posztot. Most, hogy végeztem az egyetemmel számomra is elkezdődik a heti 40 órás, teljes munkaidős élet. Nem könnyű az álláskeresés, habár előtte is dolgoztam már, így legalább tapasztalatom van. Kicsit nehéz elképzelni magam, hogy egy irodában ülök heti 40 órát, pontosabban napi 8 órát, mert mindig is az az ember voltam aki szeret, több különböző dolgot csinálni egyszerre.  Persze nem feltétlenül kell irodában dolgoznom :)

kerdezzfelelek.jpg

Ilyenkor az ember élete teljesen megváltozik és teljesen más ritmusban fognak telni a napok, mint előtte. Egy részt várom és kíváncsi vagyok, másrészt viszont kétségeim vannak, hogyan fog tovább folytatódni az élet. Néha jó lenne ha valaki adna valamilyen jelet, hogy merre kéne folytatnom tovább, de ez csak álmaimban van így.  Régen nem nagyon szerettem a változásokat, most már kezdek hozzászokni és épp időben ahhoz, hogy az egyik legnagyobb változás bekövetkezzen. De épp itt az ideje, hogy elkezdjem élni az álmaimat!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr5012158711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása