KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Sminkeld a bloggert -Természetes smink

2017. március 30. - Kreatív Varázs

Nagyon sokan kedveltétek az öltöztesd a bloggert játékot, ezért kitaláltam egy új beauty játékot és ezen a héten a Kreatív-varázs facebook oldalán a sminkeld a bloggert játék fut. Minden nap két sminkre lehet szavazni, amelyek a divat hetek kifutóin voltak láthatók, a legtöbb szavazatot kapó sminket viselem a következő nap. Ezt a természetes sminket tegnap viseltem, amely Carolina Herrera divatbemutatóján volt látható februárban. Nagyon örülök, hogy erre a sminkre szavaztatok, mert nagyon szeretem a természetes sminket és általában nem szoktam hátrafogva hordani a hajam, de tegnap nagyon megkedveltem, ezért a jövőben biztosan fogom így hordani. 
 

p3293876.JPG

 

Az elkészítése nagyon egyszerű: először Catrice Nude Illusion alapozóját használtam, ez egy jól pigmentált alapozó, ezért is szeretem a nude sminkehez használni. Majd szinten a Catricetől a Camouflage Correctort használtam, amit már legalább egy éve használok. Ha sietek vagy nincs kedvem alapozót használni akkor mindig ezt a korrektor teszem fel. Ezután fixáltam az alapozást a P.S. márka (Primarkban lehet beszerezni) púderével és egy kis pirosítót is használtam az Essencetől, hogy szint adjon az arcbőrömnek. Majd a szemhéjamra nagyon kevés halvány barna színű púdert használtam a Makeup Revolution palettájából, a szempilláimat nem akartam nagyon kihangsúlyozni ezért nagyon halványan a Bourjouis Volume Up szempillaspirálját használtam. Végül pedig a kedvenc Rimmel Kate Moss kollekció 43-as rúzsát használtam, hogy barackos színűek legyenek az ajkam. Végül pedig elkészült a természetes Carolina Herrera smink :)

 p3303944.JPG

p3293875.JPG

rs_634x1024-170214110832-634_634_bella-hadid-carolina-herrea-beauty-2.jpg

 Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr7712387319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása