KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Csak természetesen-tojásfestés

2017. április 11. - Kreatív Varázs

Pénteken már húsvét és az idő rövidsége miatt egy nagyon egyszerű tojásfestő ötletet osztok meg Veletek. Múlt héten felkeltem és megláttam a hűtőben ezeket a tojásokat és arra gondoltam, hogy milyen jól néznének ki fehér festékkel, majd a délután folyamán elkészítettem őket. Nem szerettem volna bonyolult mintákat, sem befesteni az egész tojást, így ezekkel az egyszerű mintákkal díszítettem. 

p4074290.JPG

Eszközök:
Tojások
Fehér akril festék
Vékony ecset
Ragasztószalag

Elkészítés:
A tojásokat megfőzzük, megvárjuk amíg teljesen kihűlnek majd megfestjük ezeket az egyszerű, geometrikus mintákat. Egyedül a csíkok megfestéséhez használtam ragasztót, mint a lenti képen láthatjátok, hogy a vonalak egyenesek legyenek, ha ragasztót használtok érdemes megvárni amíg a festék megszárad és utána eltávolítani, hogy ne kenődjön el. Fontos, hogy ne cellux ragasztót használjatok, hanem maszkolóragasztót, mert ezt sokkal könnyebb eltávolítani és a tojás héjat sem repeszti meg. Miután megszáradt a ragasztó készen is vagyunk és odaadhatjuk a locsolóknak. 

p4074283.JPG

 

p4074289.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr5612418021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása