KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Kötött adventi koszorúk és ajtókopogtatók

2017. november 13. - Kreatív Varázs

Idén nem akartam az utolsó pillanatra hagyni az adventi koszorú készítést, mint tavaly, ezért már november belehúztam a gyártásukba és az összes lent látható koszorút elkészítettem. Ebben a bejegyzésben, azokat fogom megmutatni Nektek amelyeknek kötött, műszőrme vagy bársony az alapja. A következő bejegyzésben pedig a modern, fa hasábon lévő koszorúkat és ajtódíszeket fogok bemutatni Nektek. Ebben az évben nagyon tetszenek azok a koszorúk, amelyek a díszítése nem a koszorún, hanem középen vannak elhelyezve, ezekből én is készítettem szép számmal. 

A kötött alapot egy régi pulóverből készítettem el, de sálból is lehet. A bársonyt és a műszőrmét pedig méteráru boltban szereztem be, Budapestieknek ajánlom az I love textil boltokat, ott nagyon jó anyagok vannak. A felhasznált terméseket még ősszel szedtem össze, az őszi koszorúimhoz és sok megmaradt belőle, amiket ezekhez a koszorúkhoz is feltudtam használni. 

 Ha ti is szeretnétek ilyen koszorúkat készíteni, gyertek el a november 25-én tartandó adventi koszorú készítő workshopra, amit én fogok tartani. Az eseményt és bővebb infók itt találtok: https://www.facebook.com/events/171530233430984/


p1050588.JPG

p1050931.JPG

p1050764.JPG

p1050813.JPG

p1050954.JPG

p1050790.JPG

 p1050462.JPG

p1050999_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr7313263733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása