KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Louboutin kollekció inspirálta

2015. január 18. - Kreatív Varázs

 Az új tavaszi-nyári Louboutin kollekció szépen kidolgozott és nem meglepő módon nagyon színes. Louboutin mindig szívesen kombinálja az élénk színeket és a különböző textúrákat. Ez a különleges kollekció engem is inspirált egy kis rajzolásra. A kollekció neve Water in Love és a kampányképek a kollekció névhez hűen készültek.

 Have a nice day :)

jo_2.jpg

 

jo_kep.jpg

 

Erről a szép darabról sajnos nem készült kampánykép, de nekem annyira megtetszett, hogy úgy gondoltam, hogy én is megörökítem. 

 

ok.jpg

 

Még több darab a kollekcióból:

christian-louboutin-shoes-2015-summer-2.jpg

christian-louboutin-pumps-con-borchie.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr427086151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása