KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Végre itt vannak az outfit játék szettjei

2015. április 21. - Kreatív Varázs

A mondd meg mi a program én pedig készítek egy outfitet játéknak vasárnap lett vége. Köszönöm szépen a sok levelet és hozzászólást :)
Sajnos nem az összes outfitet nem tudtam elkészítettem, mert sok levelet kaptam, ezért válogattam belőlük.

Az első outfit: Találkozás a barátnőkkel a hétvégén. Ehhez egy sárga szoknyát és egy laza kék, fehér mintás felső választottam, mert mind shoppingolni mind pedig kávézni alkalmas. Ezek mellé választottam egy kék rojtos táskát (ami nagy trend lesz a nyáron) egy karkötőt és egy fehér Valentino cipőt. Hogyha egy kicsit hideg van akkor pedig ezt a fehér blézert is fel lehet venni. A szett spiced with yellow nevet viseli, mert ez a sárga nagyon jól feldobja az egész outfitet. 

spiced_with_yellow_3.png

 

A következő program: este színházba megyek. Szerintem egy egyszerű fekete-fehér szettel nem lőhetünk mellé, aminek a darabjai különleges anyagokból vannak. Egy fekete szoknyát választottam aminek az anyaga háló szerű és ezt párosítottam egy fodros fehér felsővel és egy fekete zakóval. Hozzá egy részletesen kidolgozott fehér táskát, és egy egyszerű fekete cipőt választottam. 

 

simply_black_and_white_1.png

 

A következő program randi a barátommal. Nagyon tetszenek a csipkés szoknyák, ezért egy narancssárga csipkés szoknyát választottam egy szürke és narancssárga felsővel. Mostanában divatos a fiús ruhadarabokat, női darabokkal kombinálni. Ezért a kiegészítők: egy szürke magassarkú, és szürke clutch, és egy narancssárga óra. Szerintem ez a szett alkalmi, de mégis laza ezért jó egy vacsira, moziba vagy csak egy sétára a barátoddal. 

lazy_casual.png

Végül pedig egy szett amit munkában is viselhetsz. Egy ráncolt fekete szoknyát, egy csíkos ingget és egy fehér blézert raktam összes. A kiegészítők csajosak: halvány rózsaszín magassarkú és halvány rózsaszín táska, ezek dobják fel a megszokott business woman szettet. business_woman.png

A ruhadarabok nagy része a H&M online katalógusában megtalálható, ahol most már online is lehet vásárolni. 

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr547387134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása