KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

A világ egyik legjobb krémje

2015. május 23. - Kreatív Varázs

Sok szépség blogban és sztár interjúban olvastam arról, hogy az Olay krémek a világ egyik legjobb krémei. Ezen kívül 2012-ben a Forbes szerint az Olay volt a legkedveltebb kozmetikai márkája. Ezért kíváncsi lettem, hogy tényleg ennyire jók-e. 

wp_20150523_023.jpg

Régen Oil of Olaz néven voltak kaphatók itthon, majd kivezették az országból és szerencsére már újra lehet vásárolni  Olay néven. Viszont nem  mindegyik drogériában kaphatók és amelyikben igen ott sem mindegyik fajta krém található meg. Én az egyik Rossmann üzletben bukkantam rá erre az nappali hidrató krémre normál és száraz bőrre. Amióta kipróbáltam mondhatni, hogy beleszerettem. Eddig a Garnier mézes nappali hidratáló krémét használtam, amitől szép és puha lett a bőröm. Viszont ezzel a krémmel az volt a probléma, hogy lassan szívódott a bőrömbe. De ez az Olay krém hamar beszívódik a bőrömbe és estig hidratált is marad. 

wp_20150523_028.jpg

 A krém 12 ml-es kiszerelésben kapható és a színe halvány rózsaszín. Ennek a krémnek van éjszakai változata is, de azt sajnos még nem próbáltam ki. Érdemes mind a kettőt megvásárolni, hogy éjszaka is hidratált legyen a bőröd, ne csak nappal. Maga a krém nem drága 1200 Ft-ért vásároltam és az éjszakai párja is ennyibe kerül. Ezt a krémet csak ajánlani tudom, mert nagyon jól hidratál és beszívódik a bőrbe.

wp_20150523_032.jpg
                                                                 Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr787485842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása