KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Sminktanács szemüvegeseknek

2015. június 09. - Kreatív Varázs

Sokszor hordok szemüveget, főleg hogyha nem a számítógép előtt dolgozok. Amikor elkezdtem szemüveget hordani nem is tettem fel szemhéjpúdert, mert úgy gondoltam hogy felesleges és senki nem fogja látni a szemüvegkerete miatt. De ez a feltevésem téves volt, mert egyszer kisminkeltem magam majd felhúztam a szemüvegemet és rájöttem, hogy a sminkem mégis milyen jól nézhet ki.
A smink láthatóság attól függ, hogy milyen a szemüvegkereted formája és vastagsága. Ezek alapján, már tudhatod hogy milyen smink lesz látható a szemüveged alatt is. Például nekem olyan széles a szemüvegkeretem, hogy több különböző sminket is eltudok készíteni. Viszont akinek ovális vagy cicaszem formájú kerete van annak már nem fog hogy látszani a füstös szem. Hogyha feltűnő sminket szeretnél készíteni vagy egy buliba vagy hivatalos akkor a sminked mindig legyen eltérő színű a keretednél, hogy ne olvadjanak egybe.

            Én azt tanácsolom, hogy ne féljetek szemüvegesként sminkelni magatokat és legyetek bátrak!

 

halfway.png

nevtelen_5.png

wp_20150608_028.jpg

Have a nice day!Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr497529596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása