KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Feketén fehéren

2015. június 13. - Kreatív Varázs

Amióta megvásároltam az Essence nail art duo stylist golyós végű disztítőjét azóta nagyon sok olyan körmöt készítek amiről eddig csak álmodtam. Most egy fekete fehér körmöt készítettem el amihez csak három lakkra van szükség: egy fekete, egy fehér, egy fedő lakkra. A lenti képeken láthatjátok, hogyan készült. Először a fehér lakkot vittem fel több rétegben, bár ez attól is függ, hogy mennyire jól pigmentált a lakkotok. Majd utána a köröm felső része következett. A díszítővel egymás mellé fekete pöttyöket tettem félkör alakban, majd a többi  belső részt aprólékosan befestettem a fekete lakk ecsetjével. Majd ugyan ezzel a technikával a köröm alsó része a köröm hold következett. Ezután jött a negyedik lépés amikor öt darab fekete pöttyöket tettem a köröm hold fölé. Majd hagytam egy kicsit száradni és fehér lakkal három pöttyöt tettem a köröm hold fekete részére. Itt megint egy kicsit száradnia kell. Végül csak a fedő lakkot kellett felvinni és már készen is vagyunk. Ahhoz, hogy ezt a körmöt elkészítsük egy kis kézügyességre is szükségünk van, de előtte készíthetünk csak pöttyös körmöket gyakorlás képen. 

black.png

nail_polishes.png

white_basics.png

untitled_design_6.png

nailart.png

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr917539246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása