KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Váza dekor krepp papírból

2015. június 16. - Kreatív Varázs

A napokban vásároltam egy nagyon szép, antik üveget és vázaként használva művirágokat tettem bele. De rájöttem, hogy ezt a vázát valamivel még fel lehetne dobni, hogy ne legyen egyszerűen csak egy szép darab benne virágokkal. Volt itthon fehér krepp papírom ezért arra gondoltam, hogy beburkolom, vagy kötök rá egy masnit. De végül a mellett döntöttem hogy inkább a belsejébe kellene valamit tenni. 

Ezt az otthoni dekorációt gyorsan és egyszerűen elkészíthetitek, mert nincs másra szükség mint krepp papírra, egy üvegre és pár virágra. A krepp papír lehet színes vagy akár be is festhetitek a darabokat, hogy egyedibb legyen. Én fehér színt használtam, mert ez illik a lakásba. Krepp papírt darabokra téptem majd kicsi galacsinokat gyúrtam. Végül pedig azokat beletettem a vázába és máris lett egy új vázám.

 Lejjebb láthatjátok, hogy hogyan sikerült elkészítenem. 

diy_1.png

aza.png

vaza_2.png

instagramcapture_e6c3396a-235e-48da-a7c2-31b7ea3b6cc7.jpg

wp_20150616_047.jpg

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr917549342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása