KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Avon teszt és táska haul

2015. július 15. - Kreatív Varázs

Az utóbbi időben vásároltam az Avonból egy pár terméket és úgy gondoltam, hogy az egyik terméket tesztje mellé megmutatom, hogy milyen szép táskákra bukkantam a katalógusban.

avon_2.png

A nail expert corrector pent azért rendeltem mert körömlakkozás körben előfordul, hogy nem viszem fel pontosan a lakkot. A corrector pen hasonló, mint egy hibajavító amit lakkozás után használunk akkor, hogyha a körömágyam és az ujjam is lakkos lesz. Amikor megrendeltem nagyon kíváncsi voltam, hogy tényleg működik-e. Miután megérkezett azonnal ki is próbáltam, kilakkoztam a körmömet és az egyik körömágyam is lakkos lett, így ki tudtam próbálni. A korrektor illata olyan mint a tömény körömlakklemosó és a végén az egyik oldal lapos a másik oldal domború és eléggé hegyes ahhoz, hogy könnyedén letudja szedni a félrement lakkot. Összességében nagyon jó és hasznos termék, így már nem kell az egyik frissen lakkozott ujjamat használnom hogy leszedjem azt ami félrement. Viszont egy hátránya van a terméknek, hogy miután lemosta a lakkot a lakk rajtam marad a korrektoron. 

wp_20150713_031.jpg

wp_20150713_016_1.jpg

wp_20150713_018_1.jpg

A másik két dolgom amit rendeltem az két táska volt. A menta zöldet az előzőből rendeltem a bézs pink táskát pedig a mostani katalógusból. Már több táskám is volt az Avonból és mindegyiket szerettem, mert jó minőségűek, strapabírók, állítható az oldaluk, több cipzáros zsebük van és még a bélésük is szépen kidolgozott. Van olyan darabom ami több évig kibírta és remélem ezek is kifogják. 

wp_20150715_002.jpg

nude_bag.png

menta_bag.png

Have a nice day! :) Lilla

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr197630612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása