KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Kukkantsunk be egy szupermodell életbe

2015. augusztus 11. - Kreatív Varázs

Régóta nem írtam bejegyzést, mert nyaralni volt, ezért egy kicsit elmaradtam az írással. Viszont pár napja egy szuper csatornát találtam a youtubeon Klossy néven, ami Karlie Kloss szupermodellé. Ő az egyik legismertebb és legkeresettebb modell napjainkban és egyben a Victoria's Secret angyala is. Nagyon szeretem őt, mert hihetetlenül kedves, nem gondolnánk, hogy egy szupermodell is lehet ilyen közvetlen.
A csatorna pár hete indult és jelenleg pár videó van fent amiben Karlie elmeséli az életét. Találunk még fotózások közben készített videókat és ami a nagy kedvencem a a Victoria's secret backstageben készült vlog, amiben bekukkanthatunk a színfalak mögé. Remélem minél több videót fog feltölteni Karlie, így tudjuk követni az izgalmas fotózásait és a világ körüli útjait.

Én már feliratkoztam a csatornájára és te se maradj le ;)

 


 Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr917697790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása