KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Itt a H&M smink kollekciója

2015. augusztus 24. - Kreatív Varázs

Minden nagyobb ruházati cég újabb és újabb üzletágat vezet be annak érdekében, hogy versenyképes legyen a piacon. Természetesen a H&M sem akar lemaradni a versenyben, ezért ma jelent meg az új kozmetikai részlege és egyben az új smink kollekciója.

Már vártam a kollekció megjelenését, mert kíváncsi voltam hogy milyen árkategóriában, milyen termékeket lehet vásárolni a nemzetközi ruházati cégtől. Nagy meglepetésre a kínálat széles, összesen 5 állványon vannak a termékek a Vörösmarty téri üzletben. A rúzstól elkezdve a korrektoron át egészen a szemceruzáig mindent lehet vásárolni. Az alap darabokon kívül lehet még sminktáskákat, sminkecseteket, körömápolási termékeket kapni. A kollekció ára egy Maybelline vagy Maxfactor márkákkal van egy kategóriába. A pirosítók 2000-3000 Ft körül vannak, a rúzsok és a szemhéjtusok 1500 Ft-tól már kaphatók. A sminkecseteket 500-3500 Ft-ig lehet megvásárolni. A sminktáskák 2000-3500 Ft körül áron vannak a körömlakkok pedig 1200 Ft-ért. Mikor bementem az üzletbe nem tudtam ellenállni, hogy ne vegyek meg pár darabot és a mai bevásárlásom alatt vettem egy türkizkék szemhéjtust (amit már régóta szerettem volna megvásárolni, de eddig még sehol nem találtam) egy púder szivacsot, egy több oldalú körömreszelők és egy alapozó szivacsot, majd mind ehhez kaptam egy szép smink zacskót. Nem tudom, hogy milyen minőségűek a kollekció darabjai de egy próbát mindenképpen megér, na és persze kíváncsi is vagyok, hogy milyenek. 

 

untitled_design.jpg

 

p8240515.JPG

p8240496.JPG

p8240518.JPG

p8240520.JPG

p8240519.JPG

Have a nice day! Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr487731102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása