KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Szeptember és valami újnak a kezdete

2015. augusztus 31. - Kreatív Varázs

Igaz nem szoktátok meg tőle az ilyen fajta cikkeket, de tegnap a vonaton ültem éppen jöttem hazafelé amikor láttam, hogy a pályaudvaron két fiatal elbúcsúzik a családjától majd felszállnak a vonatra. Erről eszembe jutott az, hogy a szeptember mindig valami újnak a kezdete.

 

september.jpg

Elkezdődik az iskola, rövidebbek lesznek a nappalok és közeledik az ősz. Én mindig szerettem a szeptember, mert tudtam hogy valami jó fog következni, új emberekkel ismerkedek meg, új tanáraim is lesznek és valami izgalmasat fogok tanulni.
Sokan félnek az új dolgoktól, mert nem tudják hogy mi fog történni és valljuk be ez néha azért ijesztő. Sokaknak most kezdődik az egyetem az habár most még nem látjátok, de az biztos hogy életetek egyik legjobb és legmeghatározóbb emléke lesz. Sok barátra fogtok szert tenni és bulikban is lesz bőven részetek. Van akinek a szeptember az elmúlást jelenti, de én azt tanácsolom, hogy nézzétek a pozitív oldalát, mert ettől lesztek többek. Szépen lassan felnőttök tapasztaltak lesztek és a lábatokra tudok állni a nélkül, hogy a szüleitek segítségét kérnétek. Tudom most még hiányzik a család, nem tudjátok hogy mi fog történni, de mindehhez idő kell és majd belátjátok, hogy ettől lesztek többek. 

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr547749058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása