KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Glamour címlap inspirálta smink

2015. szeptember 01. - Kreatív Varázs

A szeptemberi Glamour magazinhoz frizura melléklet is járt, aminek a címlapján a gyönyörű Bernáth Bianca látható. Nagyon szeretem Biancát, mert nagyon kedves és élőben még szebb mint a címlapokon. Ez a smink inspirált arra, hogy én is elkészítsek egy hasonló sminket és hajat ami a címlapon látható. Nagyon tetszik, hogy a szemhéjon és a szájon hasonló téglavörös árnyalatok vannak. Szerencsére a múlt hónapban vettem egy téglavörös árnyalatú Maybelline szemhéjpúdert és most hogy kipróbáltam ezzel a rúzzsal és szájfénnyel biztosan ez lesz a kedvenc őszi sminkem. A felhasznált terméket a cikk alján találjátok. 

glamour_magazine.jpg

untitled_design_7.jpg

             untitled_design_8.jpg

A sminkemhez a következő termékeket használtam:
Alapozó- Rimmel Lasting Finish
Szempillaspirál- AVON super extend winged out mascara
Púder- Catrice Colour correcting mattifying powder
Szemhéjpúder- Maybelline Colorama 507 szín
Szemöldökceruza: Essence 
Rúzs- AVON ultra beautynarancssárga árnyalat
Szájfény-AVON peach sparkle

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr867751882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása