KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Varázslak az AVON háza táján

2015. szeptember 06. - Kreatív Varázs

Ezen a héten megérkezett a rendelésünk az AVONtól, amit általában anyukámmal és a tesómmal együtt szoktam leadni. Amikor kibontottam a csomagot tudtam, hogy olyan termékek is lesznek amit nem én rendeltem, de a kíváncsiság mindig nagy úr és megszoktam nézni, hogy a többiek mit rendeltek. Kicsit csodálkoztam, mert anyukám 5 db körömlakkot is vásárolt, de amikor kibontottam őket nagyon nagyon örültem mert az egész MAGIC kollekciót megrendelte.untitled_design_11.jpg

untitled_design_10.jpg

 

Én is megszerettem volna rendelni őket, de így még jobban örültem neki. A kollekció összes darabja gyönyörű szép, ezért azonnal ki is próbáltam mindegyiket. Elég egy bézs színű alap lakkot használni mielőtt kilakkozzuk a körmünket a magic effects egy darabjával vagy egy a lakkal megegyező színű lakkot használni. A varázs lakkok körülbelül egy hétig bírják ki anélkül, hogy lekopnának. A személyes kedvencem a Lovely lace, mert több színből áll és a Pretty pink, mert szeretem a rózsaszínt. A gyönyörű csipke hatáson kívül még a nevük is varázslatos: Lovely lace, Pretty pastel, Perfect purple, Beautiful blue, Delicate pink. 

Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki a kollekció egyik darabját, mert egy kis varázslat mindenkinek kell.

lovely_lace.jpg

pretty_pastels_1.jpg

 

magic_effects.jpg

avon_magic_effects_3.jpg

avon_magic_effects_2.jpg

Have a nice day! Lilla

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr307764760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása