KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

La Delizia, a macaron finomságok helye

2015. szeptember 07. - Kreatív Varázs

Már sokan tudjátok, de nagyon szeretem a macaronokat és szeretek új helyeket felfedezni ahol ezeket a finomságokat lehet beszerezni. Ma a La Deliziában jártam, amit minden macaron és süti imádónak ajánlok! Már az ajtóban egy vicces kis idézet várt és amint beléptem azonnal beleszerettem annyira aranyos.

p9070770.JPG

Az alsó szinten a sok finomság közül lehet válogatni, szerencsémre a macaronból óriási választék volt, a második szinten pedig ezt csodaszép bútorok között elfogyasztani. A választék széles lehet kézműves kekszet, lekvárt és szörppört, fagyit és még több ínycsiklandozó édességes vásárolni. A hely tele van egyedi vintage fehér bútorokkal amik a kedvenceim és ezt még több virággal fűszerezve. Amikor rendeltünk a sok macaron közül nehéz volt választani, de én a levendulásból kértem ami egyszerűen leirhatatlanul finom volt és mellé narancsos limonádét kértem ami tele volt narancs és grapefruit darabokkal. A kiszolgálás kifogástalan volt, mindenki nagyon kedves és segítőkész.

 Én biztosan vissza fogok még térni, hogy kipróbáljam a többi macaron különlegességet is, hogyha ti is süti függők és macaron imádók vagytok akkor a La Deliziát mindenképp ajánlom!

p9070801.JPG

p9070784.JPG

p9070787.JPG

p9070785.JPG

p9070776.JPG

p9070795.JPG

p9070769.JPG

p9070796.JPG

p9070780.JPG

p9070792.JPG

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr667768302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása