KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Realash, megoldás a szempilla növelésre

2015. szeptember 26. - Kreatív Varázs

Csütörtökön megérkezett amire már egy hete vártam, a Realash csomagom. A termék csomagolása nagyon tetszett, szeretem ha egy cég ad a megjelenésre, a doboz masnival volt átkötve és egy aranyos szívecskés kártyát, egy idézetet és a szérumot tartalmazott. Ennyire izgatottan kevés terméket szoktam várni. Azért különleges ez a csomag, mert a Realash egy szempilla növelő szérum ami erősíti, hosszabbítja és dúsítja a szempillákat. 

p9241298.JPG

Sajnos nem túl hosszúak és dúsak a szempilláim, ezért mindig nagyon irigylem azokat akiknek szép hosszú szempilláik vannak. Az évek során több különböző szempillaspirált és trükköt próbáltam már ki, de sajnos egyik sem volt túl hatékony és tartós. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Realash rendszeres használatától mennyire fognak megváltozni a szempilláim. Az oldalukon azt olvastam, hogy 21 napos használat után már látványos lesz az eredmény és a szérum 4-5 hónapos használatra elég.

p9241312.JPG

A szérumot már elkezdtem használni és nagyon egyszerű felvinni. A sminket el kell távolítani majd megvárni amíg megszárad a bőr, végül pedig a szemhéjra tenni a szérumot. 

Már nagyon várom, hogy mi lesz a végeredmény és hogy részletesen beszámoljak nektek!
Bővebben a Realash szempilla növelőről ezen az oldalon olvashattok: http://realash.hu/

p9241307.JPG

 Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr257837622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása