KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Maybelline vs. Astor

2015. október 15. - Kreatív Varázs

Múlt héten a Glamour-napokon több smink terméket is vásároltam köztük két csodaszép rúzst is. Az egyik az Astor Sweet Toffee barnás lilás rúzsa, ami gyönyörűszép arany csomagolásban van és harmonizál a rúzs színével. A másik pedig a Maybelline Plum Passion lila rúzsa. Mind kettő azonnal szívemhez nőtt és az utóbbi napokban nagyon sokat hordtam őket, mert kíváncsi voltam, hogy melyik bírja tovább. Ezért viseltem munka közben, az utcán, otthon tehát mindenhol és mértem, hogy mennyi az az időtartam amikor még nem jön le teljesen, de egy frissítés már ráférne az ajkaimra.

pa151927.JPG

Végül pedig a tesztelésem eredménye alapján átlagosan az Astor rúzs 1 órán keresztül bírta, a Maybelline rúzs pedig 1 óra 20 percig maradt fent, akkor hogyha nem eszünk közben. Ha eszünk akkor egyik sem marad fent sajnos. Szóval a Maybelline egy kicsivel tovább bírja, mint az Astor annak ellenére, hogy az elején az Astorra tippeltem, mert egy kicsit drágább volt. Azt hozzá kell tennem hogy mind két rúzsnak isteni illata van és nagyon jót tesznek a bőrnek.  Hogyha legközelebb rúzst vásároltok akkor lessétek meg a Maybelline termékeit :)

pa151921.JPG

 

pa151942.JPG

 

pa101772.JPG

 

pa101781_1.JPG

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr887971465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása