KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Realash szempillanövelő 1 hónapos teszt

2015. október 31. - Kreatív Varázs

Kicsit több mint egy hónap telt el azóta, hogy elkezdtem használni a Realash szempillanövelőt. Amit azért vártam már nagyon, mert bíztam benne hogy végre hosszabbak és dúsabbak lesznek a szempilláim. 


pa312245_1.JPG

 Szerencsére az elvárásaimon bőven túltett a termék, mert amióta használom észrevettem, hogy hosszabbak és vastagabbak a szempilláim. Minden este lefekvés előtt szoktam használni és folyamatosan figyelem, hogy milyen hatással van a szempilláimra. Mert engem is mint minden nőt a kíváncsiság vezérel, hogy vajon beválik-e a termék. Szerencsére nagyon hatékony és számomra jól bevált ezért szívesen ajánlom mindenkinek aki rövid vagy nem elég dús szempillákkal küzd. 

oktober_26.jpg

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr838039802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása