KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Alapozáshoz használj Catricet!

2015. november 05. - Kreatív Varázs

Nagyon szeretem a Catrice termékeit emlékszem, hogy a legelső Catrice vásárlásom alkalmával körömlakkokat és rúzsokat vettem amik végül nagyon tetszettek és hamar el is fogytak. Majd ezután úgy döntöttem, hogy kipróbálom az alapozókat is, de előtte több márkának az alapozóit jártam már végig, de valahogy nem találtam meg a tökéleteset. Először csak a colour correcting mattifying púdert vettem meg és azonnal beleszerettem, ilyen jól fedő, puha textúrát adó terméket még nem próbáltam amitől ilyen selymes lesz az arcom.

pb052274.JPG

Majd ezután a nagy nyári akció közben megvettem a nude illusion alapozót, amit azóta sem bántam meg. Az elején kicsit kételkedtem benne, hogy jó lesz-e de teljes mértékben bevált.  Majd a múlt héten elfogyott az essence korrektorom és gyorsan megragadtam az alkalmat, hogy megvegyem a liquid camouflage high coverage concealert, mert annyi jót olvastam róla és miután használtam egy hétig kijelenthetem, hogy tényleg annyira jó. Tegnap reggel miközben készülődtem és tettem fel a sminkemet rá jöttem, hogy az alapozással kapcsolatos termékeim mind Catrice márkájúak és milyen jól kiegészítik egymást. Nagyon szeretem őket és nálam jól beváltak csak ajánlani tudom. 

untitled_design_24.png

 

pb052279.JPG

pb052280.JPG

pb052283.JPG

Have a nice day!  :) Lilla

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr388053572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása