KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Dobd fel a hajad masnival

2015. november 14. - Kreatív Varázs

Ma épp a hajamat fontam be amikor eszembe jutott, hogy kellene valamit a hajamba rakni ami feldobja egy kicsit, mert nyáron mindig virágokat teszek bele. Keresgéltem egy kicsit, de semmit nem találtam viszont eszembe jutott hogy van egy kisebb darab fekete anyagom amit még nem használtam fel és milyen jó masnit lehetne készíteni belőle. Ebből az anyagból egy kisebb és egy nagyobb masnit készítettem kb. 5 perc alatt, majd a masnikat kisebb hullám csatokkal rögzítettem. Lejjebb láthatjátok, hogy csűrtem-csavartam, fontam és három különböző hajat is készítettem a masnikkal. 

 

pb142597.JPG

pb142588.JPG

pb142593.JPG

 pb142573.JPG

pb142603.JPG

untitled_design_27.pngHave a nice day! :) Lilla 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr958078500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása