KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Az essie lakkok tényleg annyira jók?

2015. november 21. - Kreatív Varázs

Nagyon sok képet láttam az essie lakkokról a social media oldalakon és úgy gondoltam nekem is ki kell próbálnom őket. Sokáig kerestem az interneten, hogy hol tudnék venni vagy rendelni ilyen lakkokat, mire a tesom külföldről hozott nekem egy csomaggal, amit innen is nagyon szépen köszönök neki. Szóval miután nagy nehézségek árán essie lakkokkal bővült a gyűjteményem, kitudtam őket próbálni. A csomagban három lakk volt, egy mademoiselle (2000) névre hallgató narancsos piros, egy fifth avenue (2003) nude lakk és egy menta színű mint candy apple (2008). A csomagolás nagyon tetszett és az is, hogy három különböző típusú lakk van benne mert mindegyiket másik alkalommal tudod hordani, a nudeot a munkahelyen a mentát nyári napokon a narancsos pirosat pedig egy randi alkalmával. 

 pb102526.JPG

Mindegyik lakkot hetekig teszteltem, hogy megfejtsem miért is szereti olyan sok ember őket. Ez idő alatt azt állapítottam meg, hogy a pigmentálásuk nagyon jó, viszont eléggé folyékony állagúak minimum két-három rétegbe kell felvinni de cserébe gyorsan száradnak. Az ecset feje nagyon tetszik, mert nem egyenes hanem félhold alakú és könnyedén lehet vele dolgozni. Házi munka végzése mellett átlagosan 4 napig maradnak fent és utána kezdenek töredezni, természetesen aki szeretné fedő lakkot is tehet rá, hogy tovább bírja.

Összességében a nagy izgalom ellenére nem vártam többet vagy jobbat ezektől a lakkoktól, de nekem tetszenek. Annyiban különböznek a többitől hogy nem sűrű az állaguk azért hamarabb száradnak és tényleg olyan színűk van mint az üvegcsében. Remélem, hogy lassan itthon is beszerezhetők lesznek, mert biztos vennék még párat. 

pb102531.JPG

pb102547.JPG
mint candy apple (2008)

pb212852.JPG
mademoiselle (2000)

pb212858.JPG
mademoiselle (2000)

pb212905_1.JPG
fifth avenue (2003)

pb212879.JPG

 fifth avenue (2003)

 Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr248096810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása