KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Arany és bronz egy sminkben?

2015. november 25. - Kreatív Varázs

Többször hallottam már, hogy az arany és a bronz színek nem illenek egymáshoz, de pár napja épp a Sephora egyik smink videóját néztem amelyben Kat Von D egy arany, fekete és bronz sminket készítette el. Ez a smink nagyon megtetszett, de kicsit átformáltam és kihagytam belőle a feketét, helyette egy vékony tusvonalat készítettem. A sminkemhez két nagyon jó szemhéjpúder használtam amik nagyon könnyen felvihetők. A teljes sminkez a lent látható termékeket használtam fel:

alapozó- Rimmel lasting finish foundation
korrektor- Catrice liquid camoufalge high coverage concealer
púder- Catrice colouring correcting mattiflying powder
pirosító- Miss sporty Ohh! blushed again
szempillaspirál- Avon superextend out mascara
szemhéjtus- Makeup revolution
Szemhéjpúder- Maybelline Colorama 502
Szemhéjpúder- Makeup revolution
Rúzs- Rimmel Kate Moss collection 45

 

pb223081.JPG

pb223083.JPG

 

pb223071.JPG

pb223057.JPG

pb223054.JPG

pb223114.JPG

pb223119.JPG

Have a nice day! :) Lilla

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr488113578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása