KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Hozzuk rendbe az összetört szemhéjpúdert!

2015. december 06. - Kreatív Varázs

Pár napja amikor megláttam, hogy széttört a kontúr palettám pirosítója nagyon elkeseredtem, mert nem tudtam hogyan lehet megjavítani. Mivel nagyon szeretem ezt a szettet ezért elkezdtem utána nézni, hogyan tudnám helyre hozni. Több videót megnéztem és azt írták, hogy alkoholt aprólékosan adagolva újra a régi formájába kerülhet. 

pc053220.JPG

Ezen felbuzdulva elmentem a gyógyszertárba ahol 70%-os alkoholt vettem majd a már összetört pirosítót összedaraboltam még kisebb darabokra. Utána folyamatosan kisebb adagban alkoholt adagoltam a pirosítóhoz majd mikor masszává alakult és már lehetett formázni egy kéztörlőt tettem rá, hogy felszívja a felesleges alkoholt. (Figyeljünk oda, hogy a mellett lévő sminkekre nem menjen rá az alkohol.) Majd  egy fültisztítóval finoman a kéztörlőn keresztül szépen elsimítottam a púdert, ezután már csak meg kell várni, hogy megszáradjon. 

 

pc053236.JPG

pc053228.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr758144288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása