KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Új sminkmárka a piacon

2015. december 10. - Kreatív Varázs

Épp az egyik drogériában voltam amikor észrevettem, hogy az egyik megszokott stand helyett egy másik márka van. Persze rögtön izgatott lettem, hogy milyen márka lépett a piacra. Ez a márka az RDEL Young, sokáig nézelődtem és nagyon meglepődtem amikor megláttam az árakat, de végül kiválasztottam azt a 3 terméket amit megvettem.  
Az első a profi palette eyeshadow szemhéjpúder paletta 599 Ft-ért, a második a nude körömlakk 449 Ft-ért és a harmadik a nude matt szájceruza 449 Ft-ért.  A profi paletta az árához képest körülbelül 3 órán keresztül kibírja anélkül, hogy hozzá kellene nyúlni. A sötét színek pigmentálása nagyon jó, viszont a fehér és a bézs színt többször kell felvinni. A palettához az oldalán egy kis tükör és két aplikátor van ami azért jó mert bárhová viszed meg tudod igazítani a sminkedet. A körömlakk két napig marad fent repedés nélkül és nagyon gyorsan szárad. Viszont a kedvencem szájceruza volt, nagyon tetszett hogy barackos színe van és matt hatású. Ez is körülbelül 3-4 órán keresztül marad fent. Összességében az ára teljesen megfelel minőségének és legközelebb mindenképp körül fogok nézni a standjukon. 

pc053251.JPG

pc053256.JPG

 

kreativ-varazs_2.png

 

kreativ-varazs_4.pngthe_new_you_2.png

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr598155044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása