KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Természetes smink az Rdel Young márkával

2015. december 12. - Kreatív Varázs

Az előző cikkemben egy új sminkmárkáról az Rdel Young-ról írtam és három terméküket teszteltem: egy szemhéjpúder palettát, egy szájceruzát és egy körömlakkot. Ebben a posztban olyan sminket készítettem amiben a Rdel Young szemhéjpúder palettát és a szájceruzát használtam, mindezt cicás szemmel megspékelve. A szemhéjpúder palettából négy színt használtam: a belső szemzugba a fehéret és a krémszínűt, a szemhéj külső részébe pedig sötét barnát és aranyat. A kettő termék közül a szájceruza tetszik nagyon mert könnyen felvihető és nagyon szép színe van. 

Alapozó- Catrice Nude illusion
Púder- Catrice colouring correcting mattiflying powder
Kontúr paletta- Makeup revolution protection palett
Szemhéjpúder paletta- Rdel Young Profi palett eyeshadow
Szemhéjtus- Makeup revolution
Szemceruza- Essence
Szemöldökceruza- She
Rúzsceruza- Rdel Young Matt ajakceruza

 

the_new_you_2.png

pc063449.JPG

 

pc063450.JPG

pc063524.JPG

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr278167956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása