KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Beauty guruk szilveszteri sminkjei

2015. december 30. - Kreatív Varázs

Mint tudjátok nagyon sok YouTube beauty csatornát követek és most megmutatom, hogy a kedvenceim milyen szilveszteri sminkel készülnek az év utolsó napjára. Elég sok videót megnéztem, de ezek a legjobbak és ha ki szeretnétek tűnni a tömegből vagy csak a hétköznapi sminknél egy kicsit többet szeretnétek akkor azt is megtalálod.

Ne feledjétek még játszhattok a szülinapi nyereményjátékon, ahol naptárakat nyerhettek. A részleteket itt találjátok: http://on.fb.me/1MIGuwB

 

Az egyik nagy kedvencem Michelle Phan akinek a videóit már évek óta követem. Ő az egyik legrégibb és legnépszerűbb beauty vlogger akinek több szilveszteri smink videója is van, de nekem ez az arany-fekete-kék smink a kedvencem.  

 

A következő és egyben a legnépszerűbb női YouTuber nem más mint Zoella, akinek ha megnézed a videóit akkor biztosan hogy követni fogod annyira aranyos. Ő nem csak smink videókat készít hanem különböző témájú videók is megtalálhatók a csatornáján. December minden napján készített egy videót egészen 24-ig és ez a tipikus arany szem piros száj volt a kedvencem. 

 

A következő  Nikkie Tutorials akinek a videói nagyon viccesek és a sminkjei tökéletesek, mivel ő egy sminkmester. A the power of makeup videójáról lett híres és azóta én is követem munkásságát. Tavaly egy arany-barna sminket készít el rózsaszínes szájjal az év utolsó napjára. 

 

Ha nem szeretnél arany sminket készíteni magadnak és a piros rúzst is soknak érzed akkor ez a videó neked való. Habár három évvel ezelőtti nekem nagyon tetszik ahogy Tanya Burr megmutatja kedvenc rózsaszínes szilveszteri sminkjét. 

 

 Végül, de nem utolsó sorban a gyönyörű Desi Perkins akinek a videót szeptember környékén fedeztem fel, de azóta nem tudom abbahagyni. Ő egy bronzos szem-nude száj sminket készített el, szerintem ez a smink nagyon jó azoknak aki szeretnek természetes színeket használni, de mégis ki szeretnének tűnni a tömegből. Főként a barna szeműeknek ajánlom, mert nekem is barna szemem van és ez a smink áll a legjobban. 

Have a nice day! :) Lilla 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr888213400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása