KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Tervezd meg az évet!

2016. január 02. - Kreatív Varázs

Van aki minden újévkor fogadalmat tesz és azt próbálja betartani egész évben és van aki inkább hosszabb távú célokat tűz ki és azt szeretné minden áron elérni. Mindkettőt nehéz betartani, mert megígérjük magunknak, hogy így lesz aztán idő közben elmarad a lelkesedés vagy csak egyszerűen elfelejtjük, de azt is lehet hogy már teljesen más dolog kezd el érdekelni minket.

 

p1025136.JPG

Mivel év eleje van, ezért elkezdtem keresgetni hogy mi is az a módszer amivel megtudnám valósítani a hosszútávú és rövidtávú céljaimat és akkor találtam meg a year compasst. Ami segít megtervezi az évet, így leírva is látom hogy mik azok amik érdekelnek és mit szeretnék elérni. Remélem, hogy ez nektek is segít és nem kell a lelkiismeretedre és az emlékezetedre bízni a fogadalmakat és leírva mindig úgy érzed, hogy elérhetők a céljaid :)

A year compasst ezen a linken tudjátok elérni, online is ki lehet tölteni vagy ki is lehet nyomtatni. http://yearcompass.com/hu.

Én már nekiálltam kitölteni és miközben a céljaimon és erről az évről gondolkodtam azonnal elkezdtem rajzolni a borítóra :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr728226406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása