KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Legjobb krémek a hidegben

2016. január 06. - Kreatív Varázs

Ebben a hidegben nagyon fontos, hogy hidratáljuk a bőrünket mert könnyen kiszáradhat, kirepedezhet vagy a hidegtől kiütéses lehet. Sajnos az én bőröm nem bírja a hideget mert kiütéses leszek ezért mindig oda kell figyelnem, hogy nem száradjon ki. Ezért az évek során nagyon sok testápolót, arckrémet próbáltam ki különböző márkáktól, de előfordult, hogy volt amire allergiás is lettem az összetevői miatt.

p1035188.JPG

Nekem ezek a kedvenceim és ezek váltak be a legjobban az évek során, de vannak most felfedezett krémek is. A kezemre már évek óta ezt a Nivea kézkrémet használom és most ebben a szuper, karácsonyi csomagolásban tudtam beszerezni. Az arcomra az Olay double action nappali krémet használom aminek van egy éjszakai párja is. Ezeket a krémeket nem csak a télen szoktam használni, hanem az év összes napján, de a hideg miatt naponta többször is szükség van rá, mert az arcom is ki van téve a hidegnek. Nagyon szeretem ezeket a krémeket, mert nagyon puha és selymes lesz az arcom. A következő testápolók az AVON-tól vannak, már több félét is kipróbáltam tőlük, de a selymes hidratáló agránolajas testápoló és a gránátalmás testápolók a kedvenceim. A gránátalmásnak az állaga nem túl sűrű ezért nyáron is szoktam használni, viszont az argánolajasat csak télen használom. Tudom, hogy a testpermet nem tartozik a krémek közé, de egyszerűen annyira jó illata van, hogy télen egy kis frissességet visz a hétköznapokba. Végül pedig a legnagyobb kedvencem amely az összes közül a legjobb és nagyon finom illata van az a Camea shea testvaj. Ezt pár hete szereztem be, az illata isteni és nagyon hamar beszívja a bőr, ezen kívül elég csak egy rétege felvinni. Nekem ez a tél kedvence bátran ajánlom mindenkinek. 

 

p1035190.JPG

p1035177.JPG

AVON - selymes hidratáló testápoló agránolajjal
AVON - gránátalmás testápoló
AVON - illatosító testpermet

p1035180.JPG
Camea shea test vaj

p1035181.JPG

NIVEA kézkrém

p1035187.JPG
OLAY- double action nappali és éjszakai arckrém 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr208246570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása