KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Mennyire jó a Realash 3 hónap múlva?

2016. január 07. - Kreatív Varázs

Szeptember végén kezdtem el használni a Realash szempilla kondicionálót. Kicsit szkeptikus voltam az elején, mivel nagyon rövidek a szempilláim és már sok mindent kipróbáltam, hogy hosszabb és dúsabb legyen. Most már több mint, három hónapja használom a Realash-t és ez idő alatt nagyon megszerettem és bevált. Az idő elteltével egyre dúsabbak és hosszabbak lettek a szempilláim és végre többen is megdicsérték.  Nagyon örülök neki, hogy találtam egy szempillanövelő aminek az összetevői természetes eredetűek és az eredmény látható és hosszú ideig megmarad. 

p1075302.JPG

p1075326.JPG

2015_oktober.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr958250088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása