KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Készítsünk emléküveget!

2016. január 09. - Kreatív Varázs

Pár héttel ezelőtt elég peches napom volt és arra gondoltam, hogy jó lenne ha valami feldobná a napomat. Eszembe jutott, hogy az örömteli emlékeimet, élményeimet leírom amik a nap folyamán történnek velem és összegyűjtöm egy üvegbe. Majd a rossz napjaimon eltudom olvasni őket hogy feldobják a kedvemet. Néha a kisebb dolgokat is felírom néha pedig csak a nagyobb eseményeket ez mindig attól függ, hogy milyen napom van.

Eddig nagyon jól működik az emléküveg, az elejére még egy kis illusztrációt is készítettem amire ha ránézek mindig megmosolyogtat, mert tényleg macaron mániás vagyok. Év végre pedig remélem tele lesz és egyszerre is eltudom olvasni őket, amit már nagyon várok. 

Az elkészítéséhez csak egy üres üvegre van szükség és olyan dekorációval dobjuk fel amivel csak szeretnénk. Én a karácsonyról megmaradt szalagot használtam fel és rögtön fel is dobta az üveget, de akár festeni is lehet rá. 

p1095379.JPG

p1095365.JPG

p1095391.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr388255740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása