KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Téli gardróbnapló #1

2016. január 19. - Kreatív Varázs

Még soha nem csináltam gardróbnaplót, de most úgy gondoltam, hogy kipróbálom. Összeállítottam három téli szettet a kedvenc darabjaimból egy hétköznapit, egy elegánsat és egy kicsit sportosabbat. Ezeket hétköznap szoktam viselni és akár a többi darabbal, kiegészítővel is kombinálhatóak. 

Ehhez a neon zöld színű pulóverhez egy egyszerű fekete nadrágot választottam, mert annyira domináns a pulóver színe, hogy másik szín nem illene hozzá. Ugyan ezért a kabát is egy egyszerű fekete fehér A-szabású darab. A kiegészítők pedig arany és fekete színűek. Szeretem ha a kiegészítők maximum két színből állnak mert így harmonizálnak egymással és egységet, eleganciát kölcsönöznek. 

p1175485.jpg

p1175486.jpg

untitled_design_58.png

A második szett egy elegánsabb vonalat képvisel ami irodába vagy egy esti vacsira remek lehet. Egy egyszerű fekete garbót dobtam fel egy óarany színű statement nyaklánccal. Mellé egy tyúklábmintás oldalt gombolós egyenes szabású kabátot választottam egy kicsi fekete táskával

untitled_design_60.png

untitled_design_64.png

Végül pedig egy kicsit sportosabb szett. Mostanában sokat hordom ezt a szőrme kabátot (nem igazi) amit egy lapos talpú csizmával és mellé a kézzel készült sapkámat, sálamat viselem. Amihez ezt a vicces szintén saját kézzel festett táskát választottam. 

untitled_design_61.png

 

untitled_design_63.png

Írjátok meg, hogy tetszik-e a gardróbnapló és akkor a következő hónapban is kiválasztok két, három kedvenc szettet.

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr568286856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása