KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Matt rúzs és AVON újdonság

2016. január 23. - Kreatív Varázs

Már régóta kerestem olyan matt rúzst aminek barnás vagy nude színe van és hosszan tartó. Sajnos kevés olyan márka van amelyik árul matt rúzst, de a Lovely az egyik és most három színben kapható az extra lasting matt rúzs kollekció. A három szín közül ezt a sötét barna árnyalatút és egy piros színűt választottam (sajnos nincs rajta a rúzson, hogy milyen színű). Amint kipróbáltam ezt az árnyalatot azonnal megszerettem, mert krémes állaga van, könnyen felvihető és szuper hosszú ideig. Olyannyira hosszan tartó, hogy nehezebben lehet lemosni. Egy napig fent marad, úgy hogy csak egyszer kell igazítani rajta és nem veszít a színéből. Eddig meglepő módon ez a leghosszabban tartó rúzsom az összes márkás darabom közül.  

pc315005.jpg

A matt rúzzsal egy időben kipróbáltam az AVON folyékony szemhéjtust, mert kíváncsi voltam hogyan lehet egy olyan tust használni aminek olyan a vége mint egy kihúzónak. Kellett egy kis idő mire rájöttem arra a technikára hogyan tudom a vékony és a vastagabb részét egyszerre használni, de egy kis gyakorlás után nagyon szuperül, pontosan és könnyen lehet használni. Nagyon megszerettem, mert így nem kell egy vékony szemhéjtust használnom a vastagabb vonalakhoz aminek az elkészítése több időt vesz igénybe. Ezen kívül a szemhéjtus fogása is kényelmes és illik a kézhez. Az utóbbi időben nagyon megszerettem ezt a két terméket, a harmadik kedvencem ebben a hónapban ugyan ennek a matt rúzsnak a piros árnyalata.

p1235546.JPG

 

p1235548.JPG

 

p1235556.JPG

 

p1235561.JPG

 

p1235557.JPG

 

pc315018_1.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr518305228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása