KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

A csipke szoknya esete a leárazáson

2016. február 01. - Kreatív Varázs

Szombat délután bementem a Zarába és nagy meglepetésemre óriási leárazás volt, persze nagyon sokan voltak a boltban és mindenki próbált megharcolni, a legjobb darabokért. Kicsit meglepődtem a leárazáson, de gyorsan meg néztem, hogy miért tolakodnak az emberek és tényleg voltak olyan darabok amik nagyon megérték az árukat. Két darab azonnal megtetszett, az egyik egy koptatott farmer volt aminek nagyon szép sötétkék színe volt a másik pedig ez a magasított derekú hosszú vöröses barna színű csipke szoknya. Mind kettőbe azonnal beleszerettem, de a szoknyát választottam, mert különlegesebb és nagyon tetszett hogy a bélés térd felettig ér. Ezen kívül már régóta szerettem volna egy csipke szoknyát és ilyen őrületesen olcsó áron sehol nem találtam volna. 
Ezek után úgy gondoltam, hogy ezt a szuper beszerzésemet megmutatom nektek. A szoknyát egy fehér inggel, egy fekete bokacsizmával és egy fehér kabáttal párosítottam, majd eszembe jutott, hogy ez egy remek irodai szett is lehet vagy magassarkúval párosítva még elegánsabb eseményekre is megfelel. 

 

p1315713.JPG

 

p1315721.jpg

 

p1315722.jpg

Have a nice day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr908346278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása