KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Triumph blogger nagykövet program

2016. február 03. - Kreatív Varázs

 Néhány napja olvastam a Triumph blogger nagykövet programról és szerencsére még nem késtem le róla. Amikor végigolvastam a kiírást nagyon megörültem, mert a Triumph mindig is egy olyan márka volt ami a nőiességet, a magabiztosságot és a minőséget jelentette számomra. Ezért úgy gondoltam, hogy itt a remek alkalom, hiszen minden lány arról álmodik, hogy egy fehérnemű márka nagykövete legyen.

 Emlékszem amikor fiatalabb voltam és épp fürdőruhát vásároltunk anyukám azt mondta, hogy a Triumph-ot vegyünk, mert szép, minőségi darabjaik vannak, és én egy magnólia színű bikinit választottam, ami azóta is megvan habár sajnos már kinőttem. 

 Miután végigolvastam a leírást, megnéztem a legújabb őszi-téli kollekciót, ami nagyon megtetszett, mert mint tudjátok a csipke a kedvenc anyagom és ami csipkéből van azonnal belopja magát a szívembe. Annyira szép, finom csipke anyagból készültek a szettek, hogy úgy gondoltam megörökítem őket néhány illusztrációban aminek a témája a romantika és a Valentin nap, ami hihetetlen gyorsan közeledik.

 Az első romantikus illusztrációm egy fekete magasított derekú alsó, fekete aprólékosan kidolgozott felsővel. A másik Valentin napi favoritom egy piros összeállítás, egy fekete köntössel kiegészítve. Miután elkészültem az illusztrációkkal, nem hagyott nyugodni a sok szép csipke csoda ezért be is néztem a Triumph-ba. Azt a piros darabot kerestem ami az egyik illusztráción is van és csak reménykedtem hogy lesz a méretembe. De nagyon nagy szerencsém volt, mert pont volt ez a csipke csoda a méretembe, úgy hogy elég szerencsés napom volt. 

 Azon kívül, hogy a Triumph gyönyörű szép, minőségi darabokat kínál és magabiztosságot kölcsönöz, különböző stílusok, színek széles skálája található meg a kollekcióiban. Mindenki megtalálja a kedvencét a megfelelő méretben hibátlan kiszolgálás mellett és bármikor bemegyek vásárolni az eladók segítőkészek.   

Szerencsésnek mondható a hetem, mert azon kívül, hogy rátaláltam a blogger nagykövet programra még egy gyönyörű piros csipke darabbal is gazdagodtam és csak reménykedek, hogy én leszek az aki képviselheti ezt az időtálló, modern márkát. 

 

p2035817.JPG

p2035814.JPG

 

p2035771.JPG

 

p2035850.JPG

 

p2035773.JPG

 

p2035805.JPG

 

p2035840.JPG

 

 Have a nice day! Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr588358280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása