KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Itt vannak az AVON matt rúzsok

2016. február 20. - Kreatív Varázs

Pár héttel ezelőtt a Lovely matt rúzsokról írtam egy cikket és azt is megemlítettem, hogy kevés olyan sminkmárka van amelynek van matt rúzs kollekciója. Most az AVON is piacra dobta a saját matt rúzs kollekcióját, amelyből a névnapomra két gyönyörűség darabot kaptam. 

p2136155.JPG

A kollekció 15 darabból áll a sötét barnától kezdve a lilán át a narancssárgáig. Mindegyik nagyon tetszik, de én a legsötétebb, marvelous moca és a legvilágosabb, coral fever darabot kaptam meg, aminek nagyon örültem. Mivel eddig csak a Lovely-tól vannak matt rúzsaim ezért ezekkel a darabokkal tudtam összehasonlítani. A Lovely darabok nagyon tartósak és jól pigmentáltak. Az AVON darabok is nagyon jól pigmentáltak viszont egy kicsivel elmaradnak a Lovely rúzsok tartósságától, de jobban kitart mint egy átlagos rúzs. A csomagolás matt fekete színű és nagyon elegáns, a tetején pedig műanyag van így meg lehet nézni, hogy éppen milyen színű darab van nálad. A sötétebb barna árnyalatot minden nap hordom és hihetetlenül tetszik a színe, lehet hogy még most rendelek is belőle nagyon elfgyjon az összes. A narancssárga is nagyon szép, ezt viszont inkább tavasszal és nyár fogom többet hordani. 

 

p2136153.JPG

p2136138.JPG

p2136128.JPG

p2136140.JPG

p2136176.JPG

Összességében nagyon tetszenek a rúzsok, habár a tartóssága egy nagyon kicsivel elmarad a Lovely-tól. A két rúzs mellé még egy gyönyörű szívecskés nyakláncot is kaptam ami szintén AVON-os. 

Have a noce day! :) Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr978407046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása