KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

Rainy day-Rainy outfit

2016. március 06. - Kreatív Varázs

Ma többször is esett és már tudtam, hogy milyen szettet szeretnék megmutatni Nektek, de az eső kicsit beleszólt és inkább egy esős, vízálló outfitet állítottam össze.

p3066602.JPG

A kedvenc sötétkék hosszított esőkabátomat vettem fel, amit azért szeretek, mert két óriási zsebe van és nagyon kényelmes. Alá egy kockás meleg pulcsit húztam, mert ha esik akkor nagy valószínűséggel fúj a szél és mivel az esőkabátom nem túl vastag ezért egy kötött pulcsit mindig jól jön. Ehhez választottam egy fekete bokáig érő gumicsizmámat és egy boyfriend fazonú nadrágot a Dieseltől, ami már régóta meg van csak ritkán szoktam hordani, de szerintem ehhez az összeállításhoz remekül passzol. Végül pedig a legújabb szürke hátizsákomat választottam amibe rengeteg dolog belefér, plusz még azért is szeretem mert vízálló ezért kiválóan bírja az esőt. A sminkemhez egy újdonságot használtam, ami az AVON matt rúzsa marvelous mocca színben. Nagyon szép színe van és minden nap hordom, szerintem ez a matt rúzs kollekció az egyik legjobb az AVONtól. 

 

p3066603.JPG

p3066606.JPG

p3066611.JPG

p3066608_1.JPG

 

Have a nice day! Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr798449652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása