KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

A változás szele

2016. március 17. - Kreatív Varázs

Reggel egy női magazint olvastam és kivételesen a főszerkesztői előszót is végig futottam (ezt nagyon ritkán szoktam megtenni). Ez egy kivételesen izgalmas előszó volt, mert a változásról szólt, pontosabban arról, hogy az emberek miért nem szeretik a változást és már egy kisebb változás is nagy problémát szokott okozhat. A cikk végén volt egy nagyon érdekes konklúzió, hogy ha kimozdulsz a komfort zónádból és olyat csinálsz amiről először nem gondoltad, hogy tetszene, végül mindig megkedveled és egészen új nézőpontból láthatod a világot. 

 

 

7d51997a51b537e3f01df146701e966e.jpg

 

Miután elolvastam ezt a rövid cikket, elgondolkoztam azon, hogy most éppen tavaszodik és jön a változás. Eszembe jutott, hogy már éppen megszoktam a hideget és egy újabb dologhoz kell alkalmazkodnom. Régen könnyebben fogadtam a változást, sőt volt amikor vártam, de ahogy telt az idő ragaszkodtam a megszokotthoz, elkényelmesedtem és tudtam hogy mi mi után fog következni. Most már nehezebben fogadom a változást és ha lehet akkor inkább elkerülöm. De miután elolvastam ezt a cikket rájöttem, hogy mennyire rugalmas voltam pár évvel ezelőtt és hogy a változást nem szabad negatív dolgokkal azonosítani csak azért mert kényelmes életet szeretnék élni. Néha más szemszögből kell nézni a dolgokat, az lehet kisebb változás is pl: több ékszert hordok, minden reggel eszek egy croissont, néha a megszokott fekete helyett fehéret hordok. 

Van amikor egy másik nézőpontra van szükségünk, hogy megváltoztassuk véleményünket. Az élet egy nagy kaland és nem szabad a megszokottban élni, mert akkor semmi izgalmas nem fog történni velünk! Szívesen elolvasnám, hogy ti, hogyan élitek meg a változást?

P.S.: Gyere tavasz, már nagyon várlak!

 

Have a nice day! Lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr118490652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása