KREATÍV-VARÁZS

KREATÍV-VARÁZS

My little garden-sziklakert

2016. április 03. - Kreatív Varázs

Sok különböző virágom volt eddig, de most úgy gondoltam, hogy olyan virágokat választok amik jobban bírják a meleget és a szikla kerti növények voltak a legjobb választás. Nem vagyok kert/növény szakértő, habár többször ültettem virágot, azért utána kellet néznem, hogy milyen környezetbe ültessem őket.  

 

p4027226.JPG

Az ültetéshez vettem: virágföldet, köveket, üvegeket és tartókat. Először nagyobb üvegekbe szerettem volna beletenni a növényeket, de sajnos több nagyobb tartókra volt szükségem. Szelősen ültettem el őket, mert ha elkezdenek nőni legyen helyük. Mivel én nem a kertbe ültettem el őket ezért nagyon ritkán és kevés vízre van szükségük és sok napsütésre, mert szeretik a meleget. Remélem, hogy tényleg annyira jól bírják a meleget és még nagyon sokáig ilyen szépek maradnak. 

p4037270.JPG

p4037282.JPG

p4027238.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativ-varazs.blog.hu/api/trackback/id/tr688557066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása